Facebook Pixel

Vai ir vērts kļūt par “bez glutēna”?

Vai ir vērts kļūt par “bez glutēna”?

Vai man vajadzētu kļūt bez glutēna?

 Esam ļoti gandarīti par pašreizējo veselīga dzīvesveida popularitāti, kas patiešām ir ļoti forši. - katru dienu arvien vairāk avotu, informācijas, resursu, pasākumu, preču, iestāžu, kur var vienkārši „dzīvot” veselīgs dzīvesveids.

 Viena no veselīgas dzīves galvenajām un galvenajām sastāvdaļām ir uzturs, zināms, ka pārtikas kvalitāte tieši ietekmē veselības stāvokli un ikdienas labsajūtu. būtne. Ar pārtiku organisms saņem visas uzturvielas, kas tiek izmantotas, lai piesātinātu ar vitamīniem un enerģiju. 

 Ikviens, kurš sāk ievērot uzturu,  pievērš uzmanību produktu sastāvam - mēs iesakām sākt analizēt pārtikas ienaidniekus no šobrīd modīgākā lipekļa, kas tas ir, kāpēc tas tiek lamāts un vai tas tiešām mums ir tik kaitīgs.

  a “glutēns. -Bezmaksas” uzlīme nekā parastam produktam — tas ir diezgan labs risinājums.

 Glutēns  (glutēns) ir aminoskābju grupa, proteīnu saime, kas atrodama graudos , piemēram, kviešos, rudzos un miežos, kā arī pārtikas produktos, kam kā biezinātāju pievienoti milti, piemēram, mērcēs, kečupos un dažādos pusfabrikātos.  Ēdienu gatavošanā lipekli izmanto kā adhezīvu (tāpēc to sauc par lipekli), lai mīklai gatavošanas laikā piešķirtu elastību un formu.

GLUTĒNA KAITĪJUMS UN IEGUVUMI

& nbsp; ienaidnieks un sāk aktīvi cīnīties pret to, atsitoties pret tievās zarnas sieniņām. Sekas ir visbriesmīgākās – izsitumi uz ādas, caureja, akūtas sāpes vēderā, vēdera uzpūšanās, mazasinība un ātrs nogurums. Tāpat statistika liecina, ka jutība pret seklu lipekli skar 0,5 – 13% cilvēku. Tomēr šī slimība ir diezgan pretrunīga parādība, daži eksperti uzskata, ka tas viss ir cilvēku galvās. Piemēram, kādā pētījumā šī teorija tika pārbaudīta uz 35 cilvēkiem ar jutīgumu pret seklu lipekli, kuriem tika prezentēti divu veidu milti - bezglutēna un kviešu, nenorādot, kura šķirne. Pētījuma rezultāts bija pārsteidzošs – divas trešdaļas cilvēku pēc pašsajūtas nevarēja noteikt, kur milti ir bezglutēna un kur – ar glutēnu.

Gremošanas sistēma tikai cilvēkiem ar celiakiju un jutīgumu pret seklu lipekli.

Glutēns nokļūst organismā un uzsilst, kļūst lipīgs un salīmē visas mūsu iekšienē esošās pārtikas masas un palēnina izdalīšanos vitamīnu nokļūšana organismā — tas ir vienīgais lipekļa drauds pārējiem 99% cilvēku.

Esošie glutēna ieguvumi organismā – bez lipekļa organisms to dara. nesaņem pietiekami daudz B un D vitamīnu, magnija un dzelzs

Taču, piemēram, bezglutēna diēta joprojām sniedz priekšrocības -

  1. Atvieglo gremošanas simptomus

  2. Mazina smadzeņu slimību iekaisumu

  3. Pievieno enerģiju

  4. Tievēšana

 GLUTĒNS UN PĀRTIKA

Lai ievērotu bezglutēna diētu, ieteicams no uztura izslēgt šādus pārtikas produktus -

Kviešu klijas un milti.

Mieži.

Rudzi.

Iesals un alus raugs.

Kviešu maize.

Makaroni (uz kviešu bāzes).

Pārslas (ja vien nav atzīmēts, ka tas nesatur lipekli).

Cepšana.

Uzkodas (krekeri, musli, grauzdēti rieksti, čipsi, popkorns, kliņģeri).

Mērces (sojas, teriyaki, marināde).

Mērces (sojas, teriyaki, marināde).

p>

Un vienkāršākais veids lai izvairītos no lipekļa savā uzturā, ir ēst nepārstrādātus, vienas sastāvdaļas pārtiku.

Glutēnu nesaturoši pārtikas produkti -

Gaļa un zivis.

Olas.

Raksta komentāri
Nav atsauksmju
Pievienojiet savu atsauksmi

Atsauksmes tiks parādītas pēc regulēšanas.