Kādus vitamīnus dzert svara zaudēšanai

Lai gan ir jau maija beigas, svara zaudēšanas tēma nebeidz būt aktuāla. Pēc ziemas un garā pavasara vielmaiņas process palēninājās, arī maija brīvdienas mūsu vidukli neatstāja pozitīvi. Lai paātrinātu snaudošo vielmaiņu, jāsāk ievērot vienkāršus noteikumus:

 SPORTS.

Sāciet nodarboties ar kādu sporta veidu, vismaz trīs reizes nedēļā vienu stundu.  Iegādājieties fitnesa izsekotāju vai pedometru un sekojiet līdzi veikto soļu skaitam. Lai dzīve būtu ilga un veselīga, mums dienā jānoiet 10 000 soļu, un, ja vakar neizpildījāt savu normu, tad šodien jums jāpievieno nesasniegtas vienības un jātiek galā ar tām. & nbsp; Piemēram, stundu nodarbības uz orbītas trases ar mazu ātrumu - & nbsp; tas ir aptuveni 6000 soļu un vēl pusstunda, lai staigātu uz darbu un atpakaļ kājām – Šeit ir norādīti vēlamie 10 000 soļu. Atcerieties par stabilajām nodarbībām — jums nav jātrenējas, kamēr šodien nepametīsities, un rīt visu dienu gulēsiet uz dīvāna.

Atcerieties, ka stunda kardio treniņi (orbitrek, pastaigas, skriešana) paātrinās vielmaiņu uz vienu dienu, tas ir, jums būs jāatkārto nākamajā dienā, un stundu treniņa sporta zālē – paātrinās vielmaiņu uz 2 dienām un tajā pašā laikā var sadedzināt līdz 1000 kcal.

Taču pieej visam gudri, ja neesi nekad sportojis, tad sāc vingrot ar treneri un rezultāts negaidīs.>

PĀRTIKA.

Protams, tikai palielinot fizisko aktivitāti, jūs nevarēsit samazināt svaru un samazināt apjomu. Jums ir jāpārdomā diēta. Jebkurš fitnesa treneris jums pateiks, ka sportojot – tas ir 40-50% no rezultāta, pārējais – tas ir pareizs uzturs.

Izņemiet pārtiku, kas satur cukuru, baltos miltus, ceptu pārtiku, visas ātrās uzkodas un gatavus ēdienus. Kad sāku iet uz sporta zāli, saskāros ar to, ka nekur nav iespējams kārtīgi paēst, lai nebūtu gardas mērces, kaut kas vismaz nedaudz cepts vai salds. Tāpēc vienīgā izeja – pagatavojiet savu ēdienu un nēsājiet paplātes. Tas ir skumji, bet neko nevar darīt. Ir arī veselīga ēdiena piegādes pakalpojumi, taču tas ir diezgan dārgi, vidējā ēdienkarte jums izmaksās 1000 UAH dienā.

Šeit ir aptuvenā dienas ēdienkarte meitenei. kuri tomēr nolēma doties uz sporta zāli:

Brokastis: jebkura sausā putra 100 g, olu kultenis no 3 olbaltumvielām un 1 vesela ola, dārzeņi pēc jūsu izvēles. Var dzert kafiju, bet vēlams ne ar krējumu un bez cukura.

Pusdienas: Vistas fileja vai tītara gaļa 150 g, pāris pilngraudu maizes, salāti bez mērces (var pievieno dimona sulu, sinepes un karoti olīveļļas.

Ir vērts uzkodēt arī proteīna uzkodu: var ņemt līdz 5% tauku biezpienu, var izmantot proteīna dārzeņu. uzkodas, piemēram, no aunazirņiem vai pupiņām, kā arī gurķiem vai seleriju.

Vakariņas: zema tauku satura bieza zivs (jūras asaris, pollaks) 150 g vārītas vai grilētas bez eļļas, arī dārzeņus bez ierobežojumiem, bet pēc pulksten 16.00 mēģiniet neēst tomātus un saldos piparus, tāpat kā augļus.

Dzeriet daudz ūdens — 1,5 – 2 litrus dienā.

VITAMĪNI.

Es uzrakstīšu par minimālo vitamīnu, minerālvielu un taukskābju komplektu, kas nepieciešams svara zaudēšanai lai justos labi, nekristu panikā un pietrūktu enerģijas.Ogļhidrātus izslēdzām pēc iespējas vairāk , tik bieži nav kāres pēc saldumiem, bet cukuru var aizstāt stēvija, tā garšo pēc cukura un nepaaugstina cukura līmeni asinīs. Varat arī lietot Erytrol.

Tagad mūsu uzturā ir ļoti ierobežots produktu komplekts, tāpēc vitamīnu un minerālvielu sastāvs būs trūcīgs. Jūs esat praktiski noņēmis augļus, tas ir, jūs saņemsiet mazāk vitamīnu, ko tie satur.  Līdz ar to vienkārši ir jāuzņem sievietēm elementārie vitamīni, kuros būs pilns B vitamīnu spektrs, kas taukus pārvērš enerģijā. Un arī kopā ar magniju aizsargā jūsu nervu sistēmu. Sievietēm iesaku vitamīnus, Eva.

Jebkuri vitamīnu kompleksi grēko ar minerālvielu trūkumu, piemēram, Kalcijs un magnijs, tos fiziski nav iespējams saspiest vienā tabletē dienā, tāpēc jums ir nepieciešams dzert tos papildus. Kopā jums vajadzētu iegūt 1000 mg kalcija un 400 mg magnija.

Ir kompleksi, kas satur kalciju un magniju, kam pievienots vai nu cinks, vai D3 vitamīns (bez kuriem kalcijs netiek sagremots).

Tāpat normālai sirds un asinsvadu sistēmas darbībai mums ir nepieciešams omega 3 taukskābes. Ja mēs ne tikai zaudējam svaru ar diētu, bet arī nodarbojamies ar sportu, mūsu sirdij ir liels stress, un mums tai ir jāpalīdz. Tāpat, es atkārtoju, nevar izslēgt sāli. Tas satur nātriju un kāliju, kas ir vienkārši nepieciešams sirds muskulim.

Lai tievēšanas laikā dzīve nešķistu tik skumja, var dzert sausu vīnu, labāk izslēdziet citus alkoholiskos dzērienus, jo tajos ir ļoti daudz kaloriju, un jūs, visticamāk, tos nelietosiet no rīta, bet vakarā.

Lai paātrinātu vielmaiņu, jūs var izmantot metabolītus, piemēram, zaļo tēju, garcinia combogia vai mango.

Taču atcerieties, ka viss ir labs ar mēru, dažreiz (reizi nedēļā) varat sarīkot tā saukto tērzēšanu. , tas ir, ēdiet to, ko vēlaties, bet vēlams treniņa dienā.

 

 

 

 

 

 

Atbildības noraidīšana

Šis emuārs nav paredzēts, lai sniegtu diagnozi, ārstēšanu vai medicīnisku padomu. Informācija šajā emuārā ir sniegta tikai informatīviem nolūkiem. Lūdzu, konsultējieties ar savu ārstu par jebkuru medicīnisku un ar veselību saistītu diagnozi un ārstēšanu. Informāciju šajā emuārā nevajadzētu uzskatīt par aizstājēju konsultācijai ar ārstu. Apgalvojumi, kas izteikti par konkrētiem produktiem šī emuāra rakstos, netiek atbalstīti slimību ārstēšanai, diagnostikai vai profilaksei.

Vai jums patika šī ziņa?
0
0
Raksta komentāri
Nav atsauksmju
Pievienojiet savu atsauksmi

Atsauksmes tiks parādītas pēc regulēšanas.